Żeby przedsiębiorstwo miało szanse rozwinąć skrzydła, potrzebuje klientów, tak jak dzikie zwierzę potrzebuje odpowiedniego terytorium z jak największą liczba potencjalnych ofiar, tak kwiaciarnia potrzebuje dobrej lokalizacji. Czym więcej zamówień tym lepszy zysk, a czym lepszy zysk tym bardziej opłaca się prowadzić interes. Kiedy jednak sklep zlokalizowany jest w Internecie, a jego naziemne punkty rozrzucone po terytorium całego kraju realizują tylko zamówienia adresowane w swoim terenie, istnieje możliwość zaoferowania nawet lepszych cen klientom, ponieważ znacznie rośnie zasięg kwiaciarni. Poczta kwiatowa Gaja Kraków może obsługiwać klientów składających zamówienie nie tylko z Warszawy, ale z dowolnego miejsca na świecie, pod warunkiem, że znajduje się tam Internet. Bardzo szybko może zostać zrealizowane zamówienie na bukiet nawet wtedy, gdy darczyńca znajduje się bardzo wiele kilometrów od miejsca przeznaczenia kwiatów. Poczta kwiatowa Kraków przyjmie zlecenie drogą elektroniczną i zrealizuje je na miejscu w ciągu 24 godzin. W razie potrzeby można nawet przyspieszyć realizację zamówienia do kilku godzin, jeśli tylko klient dostarczy dowód wykonania przelewu.